pátek 27. září 2013

Essence 3D efekty - "kaviár"

                                                      

Ahojky :-)

Mám pro Vás malou recenzi na jeden z 3D efektů na nehty od Essence tzv. kaviár, po opravdu důkladném zátěžovém testu, jsem usoudila, že při dobrém použití mají docela dobrou výdrž :-)


Cena 50 Kč.



Moc se mi líbí ta nádobka, můžete ji otevřít celou nebo můžete otevřít jen ten malý otvůrek :-)

Jelikož chodím na praxi do nemocnice, tak jsem to nemohla dát na celou ruku, tak aspoň na malíček :-D


Důkladný zátěžový test spočíval v tom, že vydrželi časté mytí rukou a to i dezinfekcí, stlaní a převlékání postelí, mytí nádobí a časné navlékání rukavic....myslím si, že kde jaký lak by s tím vším měl problém :-)


Po nanesení...






Po třech dnech na praxi v nemocnici, jak můžete vidět, opadaly jen na konci nehtu a v rohu :-)



Jak jsem postupovala...
Nejdříve jsem nalakovala nehty průhledným lakem, pak nanesla perličky a nechala uschnout...nanesla další 3 průhledné vrstvy laku na zafixování perliček a každou z nich nechala asi 10 min uschnout..tu poslední déle :-)




Jak se líbí tento efekt vám? 
Mate zkušenosti i s jinými 3D efekty od Essence? 
:-)


Jedna z pracovního procesu :-D



4 komentáře:

  1. Jé, to vypadá zajímavě. :D A na té fotce na konci ti to moc sluší. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Též jsem chtěla zkusit, ale bála jsem se výdrže, tak jsem do toho nešla. Jinak máš moc hezky blog, začala jsem tě sledovat přes GFC a na FB :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No výdrž ujde když to teda pořádně přelakuješ, ale záleží jaký máš nehty...jestli je nemáš pevný, tak to asi moc nevydrží :-)
      Jinak moc děkuji, jsem ráda že se líbí, ještě ho moc dlouho nemám :-)

      Vymazat

Děkuji za jakýkoliv komentář :) Komentáře se objevují po schválení :)