středa 4. září 2013

Make-up Dermacol

Ahojky :-)

Nedávno jsem si pořídila nový make-up od Dermacolu, tak bych se s vámi chtěla podělit o můj názor na něj :-)

Název make-upu je 24H CONTROL MAKE-UP + SATIN MAKE-UP BASE, mám odstín 02, cena 199 Kč :-)

Koupit ho můžete zde!!!




Je to balení 15+15 ml :-)

Dermacol o něm píše:

Dlouhotrvající, doteku odolný make-up a báze pod make-up.

  • OCENĚNÍ Doporučuje Asociace vizážistů a stylistů ČR
  • BENEFITY Hypoalergenní – s koenzymem Q10
  • KRYCÍ SCHOPNOST Vyšší
  • VZHLED Pěstěná, barevně sjednocená a vyhlazená pleť
  • TYP PLETI Pro všechny typy pleti
Jedinečný make-up s koenzymem Q10 dokonale chrání pleť po celých 24 hodin*. Díky speciálnímu složení zvyšuje elasticitu pleti a její pevnost. Bez problémů odolá kontaktu s oblečením či mobilním telefonem. Zabraňuje známkám únavy a vypadá přirozeně po celý den a dlouhou noc*. Nevytváří dojem „masky“, neucpává póry, je prodyšný. Díky vyhlazující bázi pod make-up bude Vaše pleť vypadat sametově a hebce. *testováno in-vivo, potvrdilo 25 % testujících.

Hodnocení 4 a čtvrt hvězdičky z 5 hvězdiček :-)

Použití:
Po nanesení hydratačního denního krému aplikujte podkladovou bázi a prsty či houbičkou rovnoměrně rozetřete make-up na pleť. Zafixujte make-up fixačním pudrem a líčka dokreslete tvářenkou.




Výsledek:

Pleť je velmi pěstěná, vyhlazená a chráněná proti vnějším vlivům. Make-up nezanechává stopy na mobilním telefonu či oblečení.




Můj názor :-)
Podle mě je tento make-up velice povedený, já si ho nanáším po denním krému, tak, že nejdříve teda nanesu denní krém, pak bázi, která je u make-upu a pak samotný make-up, pak to celé zafixuji pudrem, který teda není od Dermacolu, ale mám v plánu si ho od Dermacolu koupit :-)
Báze pleť před nanesením make-upu pěkně vyhladí a vůbec pleť nemastí, samotný make-up má pěknou konzistenci a moc dobře se roztírá a splyne s pletí, není vidět..to jsem si ověřila u kamarádek :-)
Krycí schopnost je opravdu vyšší, pleť nevysušuje, ale zároveň ani nemastí...v létě je lepší ho zafixovat pudrem, ale v zimě si myslím, že to nebude potřeba a navíc naprosto senzačně voní :-)


Báze pod Make-up


Make-up



Po rozetření


Já mám smíšenou pleť a musím říct, že mi tento make-up vyhovuje asi zatím ze všech, co jsem vyzkoušela nejvíce a to jsem měla make-upy od Vichy, Rimmel, La Roche, Miss Sporty a další :-)

Co se týče nechávání stop na telefonu, v tom pravdu nemají, stopy nechává, ale to už je ta nejmenší věc, kterou bych mohla vytknout :-)

Za tuto úžasnou cenu je tento make-up úplně vynikající :-)

Pokud zrovna vybíráte vhodný make-up, doufám, že vám tento článek je inspirací a přeju šťastný výběr :-)




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za jakýkoliv komentář :) Komentáře se objevují po schválení :)