neděle 8. září 2013

Drobné úpravy vzhledu :-)

Ahojky Bloggerky :-)

Jsem tu s dalším tutoriálem pro blogery, tentokrát se jedná o drobné úpravy vzhledu, barev, šířky, rozvržení apod :-)

Tak začneme...
Nahoře vpravo na liště svého blogu klikněte na Design, objeví se vám toto:








Objeví se toto:
Zde už můžete vybírat, co byste chtěli upravit :-)


Zde si můžete vybrat pozadí, na výběr máte z mnoha vzorů :-)



Zde si můžete zvolit šířku vašeho blogu celkově a nebo jen postranní lišty, 1.obr. je ta nejširší možnost, 2,obr. je ta nejužší možnost, 3.obr. je jak to mám já :-)




Zde si můžete nastavit rozvržení stránky, můžete mít panel vpravo nebo vlevo nebo žádnej nebo oba, záleží jen na vás :-)





Tady si můžete nastavit písmo příspěvků a jeho barvu :-)





Zde si můžete nastavit barvu pozadí za příspěvky a barvu lemu kolem blogu :-)





Zde si můžete nastavit barvu odkazu před a po otevření a barvu při umístění myši na odkaz :-)





Zde si můžete nastavit písmo a barvu názvu blogu pokud tam nemáte obrázek jako já :-)




Zde si můžete nastavit písmo a barvu písma :-)




Tady si můžete nastavit barvy chlívečků pro karty a linku, která je pod nimi :-)






Ty další možnosti už určitě zvládnete beze mě :-)
Doufám, že vám tento tutoriál alespoň v něčem pomohl :-)









Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za jakýkoliv komentář :) Komentáře se objevují po schválení :)