pondělí 28. července 2014

Zaměřeno na kosmetiku MOJE

Ahojky děvčata :)

Mám tu pro vás recenzi na některé z výrobků kosmetiky MOJE :) Abych řekla pravdu, tak jsem si tuto kosmetiku dost oblíbila, protože její kvalita je dobrá a cena je perfektní :)

Tak tyto všechno produkty mám již vyzkoušené a musím říct, že vyloženě propadák mezi nimi žádný není :)


Pokud byste si chtěli nějaký produkt značky MOJE pořídit, mrkněte na http://www.kosmetikamoje.cz/, teď tam probíhá akce doprava zdarma k objednávce nad 199,- + dárek tužka na oči :)


Tužka na oči 2v1
Cena 59,90
Obsahuje vit E
Já jsem s ní spokojená, používám jí na spodní víčko a pak jí jemně rozmažu tím houbičkovým aplikátorem, který je na druhé straně. Jinak na horní linku tužky moc nepoužívám, spíše linky které mají lepší výdrž, i když to s nimi moc neumím :)



Tužka na oči dlouhodržící s vit E odstín 9 (zelená)
Cena 39,90 (v akci 29,90)
Opět skvělá tužka, používám ji na dolní víčko a vydrží celý den.

Automatická tužka na oči
Cena 49,90
Přijde mi trošičku měkčí než ta černá tužka 2v1, ale používám jí stejně, takže na spodní víčko a vydrží celý den.

Oční linky
Cena 69,90
Abych řekla pravdu na oční linky jsem hrozný jelito, musím ještě dost trénovat :D, ale někdy se mi povedou dokonce obě více méně stejně :) Jinak tyhle linky nejsou špatné, dělají hezkou černou linku, aplikátor je klasický štětečkový, výdrž je dobrá, mě vydrželi celý den. Co bych jim možná vytkla je, že docela pomalu schnou, ale jinak jsou opravdu super :) 


Pískový lak odstín 1
Cena 49,90 (v akci 39,90)
Pískové laky mám všeobecně moc ráda a to nejen pro jejich efekt, ale i protože déle vydrží. Tento má krásný světle červený odstín se zlatým shimmerem, kryje ve 2 vrstvách, schne docela rychle, výdrž je asi 4-5 dní a na nehtech vypadá moc hezky, bohužel zatím nemám fotku, ale dodám :) Líbí se mi i jeho malé balení a má klasický štěteček, který je trošku menší, ale při lakování jsem žádný problém neměla :)

Lak na nehty orchidea odstín 3
Cena 49,90 (v akci 39,90)
Tento lak má krásnou pastelovou fialkovou barvičku, kryje ve 2 nebo 3 tenkých vrstvách, schnutí je o něco delší a výdrž horší než u toho pískového, tak 2-3 dny (ale na mých lámavých nehtech, takže na vašich to může být lepší) :)


BIO Balzámy na rty 3v1 pšenice a brusinka
Cena 39,90 (v akci 29,90)
Tak tyhle balzámky jsem si moc oblíbila, jsou naprosto skvělé, jak můžete vidět tak s jednou jsem už "na dně" :) Krásně hydratují a voní a navíc hrozně pomalu ubývají :)


Oční stíny TRIO odstín 10 a 11
Cena 49,90
Abych řekla pravdu nemůžu říct, že by byly skvělé, ale dobré určitě ano, s bází dosáhnete sytější barvy a lepší výdrže a kombinace barev jsou moc pěkné :)
S bází Artdeco vydrží celý den, pigmentace průměrná.


Tvářenka - hedvábně jemná růž odstín 2 
Cena 69,90
Mě osobně se hrozně líbí obal, i když je plastový :) Tvářenka má krásný jemný odstín, trochu práší, ale není to nic hrozného a celý den rozhodně nevydrží, ale ztrácí se rovnoměrně, takže žádné mapy nedělá :)


Řasenka GIGA
Cena 79,90
Mě tato řasenka docela vyhovuje, i když mám radši menší kartáčky :) Nanáší se dobře, natočí, docela i prodlouží i ty moje krátké řasy. Hrozně moc se mi líbí obaly jejich řasenek a plánuji si koupit další s užším kartáčkem :)




Když to shrnu, tak celkově jsem s touto kosmetikou velice spokojena, za ty krásné ceny plní svůj účel a rozhodně si ještě něco pořídím :)

Co vy, máte doma něco od kosmetiky MOJE?
Jak jste s tím spokojení?


5 komentářů:

  1. Zatím mám od kosmetiky Moje pouze tužku na oči, ale ta je skvělá, je hezky pigmentovaná, hezky kreslí a má dobrou výdrž. O akci na jejich stránkách vím a neodolala jsem a nějaké věci jsem si objednala :-)

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  2. Kosmetiku MOJE mám moc ráda a doporučuji :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Zatiaľ od tejto značky nemám nič, ale veľmi sa mi páčia tiene aj líčka :)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Pudr MOJE - horší jsem nezažila !!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jejich pudr jsem taky vyzkoušela, ale šel dál, protože mi taky nevyhovoval, ale ostatní věcičky mám ráda :)

      Vymazat

Děkuji za jakýkoliv komentář :) Komentáře se objevují po schválení :)