čtvrtek 31. července 2014

Co je u mě nového?

Hezký čtvrtek všem :)

Jak můžeme vidět venku, počasí nám moc nepřeje, hlavně tady u nás na Vysočině a tak jsem si řekla, že je čas na to zasednout k počítači a napsat konečně článek. Nakupilo se mi tady dost nových věcí, které Vám chci ukázat, takže jdeme na to :)

Začneme oblečením....tyhle šatičky jsem si koupila v Jihlavě v City parku, ale za boha si nemůžu vzpomenout v jakém obchodě :D byly tam poslední a čekaly právě na mě, stály kolem 240,- a zamilovala jsem se do nich na první né pohled, ale zkoušení (když jsem je viděla, tak jsem z nich nebyla vodvařená, ale kamarádka pořád - zkus si je zkus si je, no a bylo to :D) Jooo možná, že jsou z C&A :)




Konečně jsem si koupila kotníčkové polobotky...jsou z Deichmannu a stály 599,- a jsou skvělé, pohodlné a hodí se ke kalhotám, šatům i k sukni :) Myslím, že každá ženská by měla jedny takové mít :)





Když jsem viděla tuto kabelku poprvé, hned jsem věděla, že bude moje, je hrozně roztomilá, taková trošku retro. I když vypadá malá, je opravdu prostorná a má plno praktických přihrádek. Hodí se přesně na to, když s sebou do města nechcete tahat moc věcí. Vejdou se tam kapesníčky, mobil, peněženka, klíče, nějaká ta igelitka na nákup a zápisník, takže super :) Koupila jsem ji v City parku v Camaieu a stála kolem 300,-


A ty puntíky....láska :D



 Tohle tričko se mi taky zalíbilo na první pohled....koupila jsem ho u "Vietnamců", ze předu má krajku a je moc pěkné...cena byla asi 190,-



Detail výstřihu...



A teď jsou na řadě doplňky....tyhle náramky a prstýnek jsem koupila taky v City parku..ovšem cena je neznámá...obojí to bylo asi kolem 100,- :D







Tak a je na řadě kosmetika...přišly mi 3 balíčky a něco je taky z Rossmannu :)




Balíček od kosmetiky MOJE..objednala jsem si řasenku, 2 laky na nehty, balzám na rty, lesk na rty a jako dárek jsem dostala tužku na oči :)
Řasenka SENZA cena 59,90  (v akci)
Lak na nehty Matný effekt odstín 3 cena 39,90 (v akci)
Lak na nehty orchidea odstín 13 cena 39,90 (v akci)
Lesk na rty orchidea odstín 4 cena 39,90
BIO balzám na rty arganový olej cena 29,90 (v akci)
Dárek Dlouhodržící tužka na oči odstín 8 cena 29,90 (v akci)



Balíček Dermacol...měla jsem u nich poukázku na 150,- k narozeninám a končila 31.7., takže jsem musela něco objednat  :)
Dermacol make-up Cover odstín 207 cena 129,-

Jako dárek jsem dostala houbičku na mytí :)



Konečně jsem si koupila tu voděodolnou řasenku od Essence, na kterou všichni pějí chválu, že je OPRAVDU voděodolná a opravdu je :) Cena kolem 60,-



A jelikož byla ta velká slevová akce na e-shopu MUA, musela jsem ji taky využít :)
MUA paletka očních stínů Poptastic cena v akci pouhých 84,-

MUA tvářenka odstín 2 cena v akci 22,-
MUA rtěnka odstín 5 cena v akci 22,-






A poslední věc, co jsem si koupila, byly tyhle dvě flashky, mají 8 G a jsou z Okay..cena za jednu 99,-





Co vy, taky jste tento měsíc utráceli?
Libí se Vám něco z mých novinek?

:)



Dnes má náš brouček 2. narozeniny!!!!!
:*

4 komentáře:

Děkuji za jakýkoliv komentář :) Komentáře se objevují po schválení :)