sobota 2. srpna 2014

ŘASENKA Extra POP Lash Rimmel 006 POP PURPLE

Krásný den všem :)

Dnes jsem tu s recenzí na řasenku od Rimmel Extra POP Lash Rimmel 006 POP PURPLE, kterou jsem dostala od internetového obchodu www.krasa.cz k zrecenzování a za to jim samozřejmě moc děkuji :)
Mám strašně moc ráda barevné řasy, hlavně na léto, kdy člověk může více experimentovat s barvičkami, takže jsem moc ráda, že jsem ji mohla vyzkoušet.



Řasenka má klasický obal a už podle něj poznáte jakou barvičku asi má..ano fialovou, kterou mám opravdu moc ráda :) 
Obsah je 8 ml
Cena 51,-
Kartáček je "kuželovitý", pracuje se mi s ním celkem dobře, ale mezi štětinami jsou dost velké mezery, takže při více vrstvách je docela těžké udržet řasy od sebe (neslepené).
Výdrž je dobrá, držela od rána až do večera bez hnutí :)


Musím říct, že řasy natočí i trošku prodlouží, jediné, co je u ní problém je ta pigmentace. První vrstva skoro není vidět, druhá už trochu jo a třetí je vidět, ale už slepuje řasy.
Na fotkách můžete vidět 3 vrstvy řasenky.




Je pravda, že moje řasy si rostou, jak chtějí, takže je těžké udržet je od sebe s jakoukoliv řasenkou, takže tato řasenka se mi líbí i přes to, že si s ní musíte trošku více vyhrát :)

Takže když to shrnu, řasenka je za super cenu, natočí a trochu prodlouží řasy a když si dáte načas budete mít krásné fialové řasy, moc se mi líbí kombinace s tyrkysovou. Myslím, že na léto je super a navíc ji můžete mít v dalších dvou odstínech, v černém a tyrkysovém :)

Co vy, máte rády barevné řasenky po celý rok, jenom v létě a nebo je vůbec nevyhledáváte?
:)








7 komentářů:

  1. Ahoj, já mám tuhle řasenku taky, stála mě ale myslím 80 nebo 90 Kč a tobě dělá hezčí řasy! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. ja farebné moc nemusím ale ak by si mala záujem o takúto modrú, je jednou z cien v mojej Giveaway :)

    http://its-only-about-you.blogspot.sk/2014/07/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, byla jsme nominovaná na Liebster Award a jednou z podmínek je nominovat dalších 11 blogerů. Já jsem nominovala i tebe. :) Budu ráda, když se koukneš na můj blog a pokud budeš chtít, do TAGu se zapojíš taky. :)
    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. wow... zajímavá řasenka! :) Máš hezký blog a tak jsem tvoje další čtenářka.:)
    Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovědětVymazat
  5. Veľmi pekná riasenka, ja sa na takúto letnú farbu už dávno chystám :)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Děkuji za jakýkoliv komentář :) Komentáře se objevují po schválení :)