neděle 22. června 2014

Jsem zpět!! + dm box

Ahojky :)

Moje milé čtenářky (doufám, že jste mi po tak dlouhé době nečinnosti, ještě nějaké zbyly :D), konečně je po všem a já můžu říct, že jsem Jana Holoubková DiS. - diplomovaná všeobecná sestra :) Tři roky utekly jako voda, ještě teď si pamatuji první den školy, kdy jsem seděla mlčky v lavici, koukala po třídě a nikoho neznala :) Teď nějak nemůžu uvěřit, že už se s většinou uvidím jen na nějakém srazu :( Už plánujeme o prázdninách :D
Absolutorium jsem měla v pondělí 16.6., byli jsme rozdělení na 3 skupiny, já měla to štěstí, že jsem byla v té první, co šla na řadu hned v pondělí. Můžu říct, že jsem na nás moc pyšná, protože nás to udělalo všech 16, jo takhle málo nás prošlo všemi třemi lety, na začátku nás bylo neskutečných 46 :D Předávání diplomů jsme měli v pátek 20.6. :)
S kamarádkou jsme si řekly, že na studium ještě nezanevřeme, takže jsme si daly přihlášku do Jihlavy na Polytechnickou školu obor zdravotně-sociální pracovník, přijímačky jsme úspěšně zdolaly, takže po prázdinách půjdeme vstříc dalšímu studiu :D






Tak a teď už dost o mě a jdeme se podívat, co bylo v dm boxu...i když to už asi víte, protože tento typ článku dělalo X bloggerek :D, ale já jsem si řekla, že nebudu dávat článek o něm hned v pondělí, kdy jsem si ho vyzvedla, ale že ho aspoň trošku odzkouším, abych Vám mohla aspoň něco málo o výrobcích říct a ne je sem jen vyfotit :)


Celkem bylo v krabičce 7 plných výrobků a 3 vzorky a cena byla 149,- První, co mě zaujalo, když jsem krabičku otevřela, byla krásná vůně, která se z ní linula :)
Celá krabička a obsah vypadl takto :)






Dermacol Aroma Ritual - sprchový gel rebarbora a jahody
Ano tento sprchový gel voněl přes celou krabičku, používám ho již týden a nemám proti němu jediný špatný slovo. Když jsem unavená, jeho vůně mě vždy probudí k životu :)
Množství 250 ml
Cena 59,-

Balea After Sun 2in1 - šampón s kondicionérem
Tento šampón opravdu úžasně voní a vůni cítím i druhý den po umytí, pění krásně a vlasy se mi po něm docela dobře rozčesávaly, většinou nám s rozčesáváním dost velký problém a bez kondicionéru se neobejdu, ale tento šampón 2 v 1 mě docela překvapil :)
Množství 250 ml
Cena cca 45,-




Garnier Oil Beauty 4 vzácné zkrášlující oleje - tělové mléko
Opět krásná jemná vůně, krásně se roztírá a vstřebává se poměrně rychle a pokožka po něm není mastná, hydratace je taková průměrná, zase žádný převrat pro suchou pokožku.
Množství 250ml
Cena 159,-



Rexona Maximum Protection - antiperspirační krém
Z tohohle výrobku jsem byla asi nejvíce na vážkách. V návodu píší, že pro maximální účinek se má aplikovat před spaním a druhý den bude skvěla účinkovat a to i když se ráno vysprchujete. Já tedy nevím, mám docela citlivou pokožku v podpaží a představa, že to tam budu mít celou noc mě docela děsí :D Proto ho používám normálně ráno, musíte chvíli po aplikaci počkat než "uschne", ale opravdu celý den nemám s potem nejmenší problém :)
Množství 45ml
Cena cca 145,-



Rimmel 60 seconds - lak na nehty 323 don´t be shy
Co říct, k tomuto laku, já mám laky od Rimmel moc ráda, výdrž je super a štěteček taky, jen těch růžových už mám nějak moc :D
Množství 8ml
Cena cca 50,-



Colgate Max White One Optic - zubní pasta 
Bohužel po týdenním použití ještě žádný výrazný bělící účinek nepozoruji, možná o chlup bělejší, ale další výsledek budu vědět asi po delším používání.
Množství 50ml
Cena cca 70,-



SunDance - tónující fluid na opalování
Zatím jsem ho zkoušela tak 2 krát, na pleti je příjemný, má světloučký odstín, krytí nečekejte, opravdu jen jemné sjednocení pleti. Obsahuje i vitamíny E a B5, tak uvidíme, co to bude s pletí dělat dál.
Množství 50ml



A poslední vzorky, zatím neodzkoušené - Weleda zklidňující tělové mléko, Ria hygienické tampóny a Schwarzkopf essence ultime šampón




Musím říct, že obsah dm boxu mě opravdu překvapil, všechny výrobky určitě využiji a pokud se bude soutěžit o další dm box, jdu do toho :)






6 komentářů:

  1. Gratuluji k ukončení školy! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten DM box neskutečně závidím, ale samozřejmě ti ho přeji. Měla jsem docela smůlku a nevyhrála ho, o to víc jsem byla naštvaná když jsem viděla, co v něm bylo. Některé ty věci se mi už nějakou dobu strašně líbily a pak se objevily v boxu za pouhých 150 Kč :D. No co nadělám, jestli bude další, tak to zase zkusím, ale asi už nebude tak skvělý jako ten první :).
    A jinak moc gratuluji, jsi šikula! :) A ať se ti daří při dalším studiu!

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju moc :)
    no já taky byla moc ráda, že jsem ho vyhrála, protože v něm byly samé praktické věci, které člověk vždy využije :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za jakýkoliv komentář :) Komentáře se objevují po schválení :)