neděle 5. ledna 2014

--> Udělej si sám

Ahojky :-)

Mám tu pro Vás plno návodů a zlepšováků, ať už kosmetických nebo jiných, předem chci upozornit, že to nejsou moje fotky, ale je to postahované z google nebo všude možně, takže tak :-)


Pár těchto věciček určitě vyzkouším :-)


Zajímavé vázání šály :-)



Krásné nehtíky :-)










Jednoduché, ale přesto krásné šperky :-)






A další super vychytávky :-)







Krásný cop ze tří rybích copů, asi to dá zabrat, ale je to krásné :-)





Moc hezké, třeba na prstýnky :-)




Originální hodiny :-)




Jak se Vám líbí?
Vyzkoušíte něco?
:-)

17 komentářů:

  1. Já určitě vyzkouším nějaké nehty:)

    OdpovědětVymazat
  2. Super nápady ! :)

    http://nicolexs.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. To je super! Určite z tohto veľa vyskúšam, najviac ma zaujali nechty a náramky. Veľmi sa mi páči tvoj blog, Je skrátka skvelý, ak máš záujem môžeš navštííviť aj ty ten môj. Ja budem len rada :)
    AnLen
    http://nalensworld.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, jsem strašně moc ráda, že se ti můj blog líbí ;-)
      Já se určitě kouknu na ten tvůj :)

      Vymazat
  4. that's so fantastic !!! makes ourselves more fashion
    thank you for sharing this,beautiful and useful
    Hope to be your friend soon Pls post more!
    follow to follow?
    It would be a pleasure to keep in touch.
    http://me-poppy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Jů, mi se líbí všechny ty nehty.. Ukládám si na PC a musím někdy vyzkoušet :3

    OdpovědětVymazat
  6. hrozně ráda se inspiruji na nehtíky :-) a ty proužky už mám nějakou dobu v plánu, jen toho mám tolik nahromaděného, že bych nejraději lakovala nehty každý den jinak :-D na to ale bohužel nemám čas :-(

    Pokud chceš, právě u mě probíhá giveaway :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo jsem na tom stejně :D
      Děkuju za pozvání, určitě se zapojím :)

      Vymazat
  7. některé tipy jsou opravdu zajímavé :-)
    Přímo ten cop z třích rybích jsem dnes pletla spolužačce, docela se mi i povedl, měla jsem si ho vyfotit! :/

    lost-strength.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. maybe we can follow each other? let me know! <3
    shootingdiamond.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za jakýkoliv komentář :) Komentáře se objevují po schválení :)